Bandung Euy!

share to whatsapp

Hiji waktu aya guide keur nganteur wisatawan bule ngurilingan Kota Bandung. Kabeneran harita teh geus rengse hujan badag.
"Wah, Bandung memang kota yang indah. Namun, sayang itu banyak genangan air di jalanan! Ini sebenarnya jalan atau sungai?" ceuk eta bule bari neuteup caah cileuncang, tina jero mobil ... nu eureun kusabab kapegat cai.
"Eh, Mister mah. Eta mah bukan genangan atawa banjir atuh."
"Lalu apa?"
"Kan tadi sudah sayah jelasin ke Mister, panan Bandung teh dahulunyah bekas danau purba. Jadi itu teh sisa-sisa genangan dari danau purba!"

"Oh, begitu. Lalu, mengapa itu jalan berlubang-lubang ?"
"Gini Mister, panan di Bandung teh banyak gank motor yang suka kebut-kebutan. Tah, itu teh buat menghalangi supaya mereka pelan-pelan ngejalankeun motornya."
"Ooh."

Pas liwat ka Alun-Alun, si bule reuwas ningali tukang PKL keur diudag-udag Satpol PP.
"Waduuuh. Itu sedang apa mereka?"
"Tah, Mister. Kalow di Sunda itu ada permainan kejar-kejaran, namanyah ucing-ucingan. Nah, buat mengisi waktu... mereka teh main ucing-ucingan!"
"Waduh, pantesan urang Sunda sehat-sehat dan baik hati pada orang lain, ya?" jawab si bule bangun nu puas meunang jawaban ti guide-na teh.

Waktu nuluykeun tour wisata ka daerah tonggoh, jalan macet da loba mobil nu rek asup ka factory outlet (FO). Si guide langsung ngajelaskeun, da si bule sieun nanya tiheula:
"Nah, kalau ini mobil-mobilnya sedang mengantri. Mereka sedang mencontoh semut yang suka mengantri! Jadi, orang sini mah kadang suka belajar pada alam."
Si bule katingali jamotrot:
"You, memang aneh. Sejak kapan ada semut belanja baju?"
Si bule ge teu bodo-bodo teuing, di nagara manehna ge panan FO mah aya!
© Abah Amin



Follow:
Instagram twitter